Opintoni ovat tällä kesällä edenneet mallikkaasti. Koen, että työmääräni on todella valtava. Välillä tuntuu, että mitenhän jaksan lukea ensi lukukauden, kun olen lukenut ensimmäisen opiskeluvuoteni lähes kaksinkertaisella nopeudella. Syksyn lukujärjestys osoittaa minulle 27 tuntia viikossa suunniteltuja opintoja. Muutoin ottaisin lisää opintoja mutta...

..olen aloittanut sivustoprojektin. Olen nyt puolisentoista vuotta seurannut politiikkaa ja olen tullut siihen tulokseen, että jotain on tehtävä.. Tapasin samanhenkisen henkilön eräällä internetin foorumilla ja aloimme heti suunnitella poliittista sivustoa. Vanha patentti-ideani saa jäädä taka-alalle kunnes tämä sivusto on valmis ja hyvässä ylläpidossa. Sivustomme tarkoitus on tuoda politiikka ja poliitikot helposti kansalaisten käsille. Luulen, että sivusto on pystyssä vielä tämän vuoden aikana. Nimeä sivustolle emme ole vielä päättäneet. Sen voin sanoa, että arvomme ovat arvokkaat ja intressimme ei ole rahanteossa. Alussa rahoitamme projektin omin varoin ja lahjoituksin, joita ei tähän mennessä vielä ole.. Täältä voi lukea lisää: http://edustajat.phpbb.fi/portal.php

Kirjoitin, että Poliitikot saavat tuta kansalaisten toimet, koska olen lukenut koko kesän TuTaa eli tuotantotaloutta ja monista ottamistani kursseista on ollut ja tulee olemaan merkittävää apua sivustollemme.

Tässä sivussa olen saanut päätökseen kolme kurssia ja neljä on vielä kesken ja minulla on paljon töitä..